چگونه به مقابله با PKD سطح کراتینین 5.9
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به مقابله با PKD سطح کراتینین 5.9

چگونه به مقابله با سطح کراتینین PKD به طور کلی 5.9En، پس از سطح کراتینین 5.9 subre (به ویژه هنگامی که رنج می برند علایم شدید) توصیه به دیالیز است. اما در واقعیت، آنها نیازی به دیالیز در همه، به ویژه برای بیمار PKD.

چرا بیماران مبتلا به PKD با سطح کراتینین 5.9 نیاز به دیالیز را ندارد؟

در درمانگاه، سطح کراتینین سرم 5.9، متعلق به مرحله 4 بیماری کلیوی. برای بیمارانی که در این مرحله هنوز هم برخی از عملکرد کلیه، یعنی کلیه خود را به طور کامل شکست خورده اند. اگر شما قادر به استفاده از این فرصت و درمان مناسب برای حفاظت از عملکرد باقی مانده کلیه که ممکن است این فرصت برای جلوگیری از پیشرفت این بیماری داشته باشند، بنابراین آنها می توانند با این بیماری برای مدت زمان طولانی زندگی می کنند. اگر شما خوش شانس و می توانید برخی از بافت کلیه آسیب دیده تعمیر، به طوری که آنها عملکرد کلیه را تا حدی بهبود بخشد، تا آن زمان، آنها می توانند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز یا پیوند کلیه زندگی می کنند.

چگونه برای درمان PKD با سطح کراتینین 5.9؟

در واقع، طب میکرو چینی Osmotherapy اثر خوبی در درمان PKD، شما می توانید نه تنها به اندازه کیست را کاهش دهد، اما همچنین می تواند از رشد مجدد را مهار کند.

این درمان یک درمان محافظه کارانه بدون پمپاژ مایع و یا از بین بردن فشار است. داروهای چینی که در یک هزارم اندازه اصلی آن را میکرونیزه. با عمل مایکروویو، مواد مخدر خواهد ضایعات کلیوی طور مستقیم از طریق پوست و کانال نفوذ کند. میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به استفاده به گسترش عروق خونی، سرعت بخشیدن به گردش خون در کیست دیوارها، و بهبود نفوذپذیری کیست و کیست را کوچک و کاهش می دهد.

اگر شما می خواهید برای درمان PKD بدون دیالیز، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا médicoen آنلاین ما مشورت، شما همچنین می توانید پیام خود را در زیر ترک، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: